Basikal Lajak Handle Fixie

Mangkok fork basikal lajak /bmx mtb head set/ fixie. Ada calar sedikit kt hujung. Basikal lajak bmx basikal single speed 1pair currently has 434. A basikal lajak is one whose.

Brake Disc Basikal / Pasang Disc Brake Upgrade Basikal Lajak Part 1
Brake Disc Basikal / Pasang Disc Brake Upgrade Basikal Lajak Part 1

Basikal handle bar sesuai utk bmx lajak mtb. Dah ada 3 size , kecil ,sedang dan besar. Experience the various services by biggo. We offer price history 1 pair enduro bicycle color handle. 4.5 out of 5 stars 151. Gaya baru fixie handle bengkok untuk anak anak kecil.

Basikal Lajak Handle Fixie. Menunggang basikal secara kerap akan menjadikan badan anda sihat. Ini adalah aktiviti yang sangat baik yang berfungsi untuk hampir seluruh bahagian badan. Selain itu, anda akan mendapati bahawa terdapat banyak perkara lain yang boleh anda perolehi. Berikut adalah beberapa fakta tentang aktiviti berfaedah ini.

Dengan melakukan aktiviti ini dengan kerap, anda akan mendapat nafas yang lebih panjang berbanding mereka yang tidak melakukan aktiviti ini. Ini adalah senaman yang lebih berkesan daripada aerobik. Ia juga lebih menyeronokkan. Anda akan mendapati bahawa ini adalah sejenis senaman yang sangat berkesan dan murah untuk anda mendapatkan hasil yang terbaik terhadap badan anda. Sebagai contoh, ini boleh mengurangkan risiko mendapat serangan jantung, mengawal tekanan darah dan kencing manis. Inilah sebabnya ia akan menjadi cara yang bagus untuk anda kekal sihat. Penyelidikan menunjukkan bahawa berbasikal untuk jarak dekat boleh mengurangkan kadar kematian sebanyak 22%.

Ia adalah mungkin untuk menurunkan berat badan dengan menunggang basikal. Apabila anda melakukan aktiviti ini, anda akan membakar tenaga anda yang dihasilkan oleh makanan yang anda makan. Latihan ini, yang boleh dilakukan hanya untuk 15 minit setiap 5-6 kali seminggu, akan membantu anda menurunkan 11 paun dalam satu tahun.

Ada satu lagi kesan baik yang anda boleh perolehi daripada menunggang basikal. Aktiviti ini boleh membuat mood anda baik. Ini boleh mengurangkan tekanan dan kemurungan. Aktiviti ini akan membolehkan anda untuk melihat persekitaran dan berinteraksi dengan orang lain. Udara segar akan tersedia untuk anda. Ini adalah perkara yang bagus untuk kesihatan anda. Anda juga boleh menggunakan aktiviti ini untuk memotivasikan diri anda untuk meneruskan aktiviti harian anda.

Aktiviti ini bebas daripada pencemaran. Pengangkutan bermotor adalah lebih berbahaya daripada pengangkutan tidak bermotor. Ini mungkin kerana mereka yang menggunakan pengangkutan tidak bermotor bernafas lebih teratur. Juga , mereka menghirup oksigen lebih banyak.

Trending Now..

Popular Posts

How To Write Aku Sebuah Basikal

Lukisan Basikal Tua

Basikal Untuk Dijual Murah

Basikal Lajak Candy Gold

Koleksi Basikal Lajak

Malaysia Ke Euro Menaiki Basikal

Kayuh Basikal Antik Kampung Parit

Buat Sendiri Basikal

Sticker Hias Basikal

Harga Basikal Boleh Lipat