Diy Tayar Basikal

Dalam keadaan ini, kehilangan tekanan udara dari roda belakang disertai… Basikal lama hitam [rental] rm 100.00. Antara peralatan yang diperlukan membuka tayar. Mudahnya tukar tiub basikal secara diy.

Projek hujung minggu DIY tukar tiub tayar basikal
Projek hujung minggu DIY tukar tiub tayar basikal

Pembaikan adalah sangat menyusahkan, mempengaruhi kegunaan kehidupan, sehingga biaya penggunaannya jauh lebih tinggi. Salah satu ciri basikal mtb terletak pada reka bentuknya. Menunggang di sepanjang anda merasakan sensasi perlahan di belakang. Berita tentang diy tayar kereta terpakai. Percubaan untuk membeli bahagian dengan ukuran yang sama tidak berjaya, dan saya tidak mahu menukar kasut pada keseluruhan basikal. Mudahnya tukar tiub basikal secara diy.

Diy Tayar Basikal. Terdapat banyak faedah untuk berbasikal jalan raya, dan saya boleh memberitahu anda bahawa ia pasti boleh meningkatkan kesihatan mental dan fizikal anda.

Berbasikal jalan raya ialah satu cara untuk keluar dari rumah anda dan ke udara yang indah dan segar. Udara di luar adalah lebih baik daripada apa yang anda ada di dalam . Ini mungkin tidak benar jika anda tinggal di kawasan padat penduduk, tetapi ini bermakna anda masih boleh melarikan diri ke udara segar. Ini meningkatkan kesihatan fizikal anda dan ia memberi anda rehat mental daripada kehidupan seharian anda.

Anda juga akan menikmati aktiviti di luar dan lupa bahawa anda sedang bersenam. Berbasikal jalan raya boleh menjadi sangat santai. Anda akan menjadi sangat fokus pada jalan raya dan persekitaran anda sehingga anda mungkin terlupa anda sebenarnya menggunakan otot anda. Anda akan berasa sakit pada kali pertama anda keluar. Tetapi, seperti mana-mana aktiviti lain, akhirnya badan anda menyesuaikan diri.

Anda juga adalah pelayar. Jadi, anda boleh memilih berapa lama dan ke mana anda pergi dengan basikal anda. Basikal anda tidak mempunyai pemasa dan kemudiannya dimatikan. Anda boleh pergi sejauh yang anda suka. Tiada sesiapa akan bertanya sama ada anda hampir selesai dengan mesin itu? Adalah penting untuk mempunyai keupayaan untuk menentukan berapa banyak dan berapa lama. Saya mengawal, sekurang-kurangnya semasa menunggang basikal.

Keempat, Berbasikal jalan raya, walaupun aktiviti terbaik dilakukan di luar, jika perlu, boleh dilakukan dalam keselesaan rumah anda dengan jurulatih basikal. Tidak, bukan seseorang bernama Lance yang menolak anda, tetapi alat khas yang melekat pada roda anda di mana anda boleh mengayuh di tempatnya. Ya, seperti treadmill atau basikal duduk yang anda akan lihat di gim.

Perbezaan utama ialah ini memberi anda peluang untuk berlatih menggunakan gear anda dan anda masih mendapat senaman yang hebat. Anda juga boleh menggunakan jurulatih dan basikal anda walaupun ia tidak mudah atau anda tidak boleh bersenam . Semua perkara ini boleh membantu kesihatan mental dan fizikal anda, sekali gus mewujudkan lebih bahagia anda lebih sihat.

Jadi pada kali berikutnya seseorang berkata, "Adakah anda mencuba diet baharu ini?" atau "Adakah anda telah mencuba senaman baharu ini?" Anda boleh menjawab, "Tidak, adakah anda belum mencuba berbasikal jalan raya?"

Trending Now..

Popular Posts

How To Write Aku Sebuah Basikal

Basikal Lajak Candy Gold

Lukisan Basikal Tua

Basikal Skateboard

Basikal Lajak Body Candy Petak

Basikal Lajak Kroni Kecundang

Koleksi Basikal Lajak

Malaysia Ke Euro Menaiki Basikal

Kedai Basikal Kelang Lama Kulim

Basikal Tidak Memerlukan Petrol